Menu
Košarica

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne

Poslovanje spletne prodajalne MIZMOTO d.o.o. je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT-UPB2) in na podlagi Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP). Družba ni sprejela posebnega kodeksa ravnanja.


Opredelitev pojmov

Ponudnik je MIZMOTO d.o.o., Celovška cesta 149, 1000 Ljubljana, Slovenija; davčna številka SI65965914; Matična številka: 6867669000.
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.


Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne MIZMOTO d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci


Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). O nadaljnjem postopku kupca obvestimo po elektronski pošti. V primeru, da ima kupec kakšno vprašanje nas lahko kontaktira na [email protected].


Cene

Vse cene na spletni strani www.dogi-stajl.si so neto brez DDV-ja.


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 14 dni od prejema blaga) se šteje datum vračila blaga za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). Podjetje pa lahko skladno s 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo. Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list in obvezno tudi obrazec za odstop od pogodbe.


Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (skupaj z zakonsko določenim DDV), z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi ali s predhodnim nakazilom na TRR.


Nakazilo na račun upravitelja spletnega mesta pasji-frizer.com - MIZMOTO d.o.o.

Številka TRR računa.: SI56 0201 0026 1538 156
Ime računa: Maša Peterca, MIZMOTO d.o.o.
Namen: Za namen vpišite - plačilo računa dogistajl
Sklic: Vpišite datum naročila ter št. naročila. Npr: 00 21052010-60
Banka: NLB d.d.


Vračilo poškodovanih pošiljk

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je potrebno sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na pošto, ki ti je paket dostavila in poštne uslužbence opozorite, da je potrebno izpolniti in podpisati obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.


Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se uporabnik s tem strinja. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


Pritožbe

Stranka lahko v primeru težav pošlje sporočilo po elektronski pošti na [email protected]